Na een turbulente start in 2022 is het de afgelopen jaren erg rustig geworden qua hulpvragen aan en activiteiten voor de stichting, zoals ook terug te lezen in ons jaarverslag 2025. Het bestuur heeft dan ook besloten om de stichting op te heffen. Het resterende tegoed op de rekening is verdeeld over Stichting Timea en Stichting Hulp Hongarije-Oekraïne, die daarmee hulp kunnen bieden aan vluchtelingen in en om Oekraïne zelf. We danken alle vrijwilligers voor hun inzet voor de vluchtelingen en alle donateurs voor de goederen en het geld wat we de afgelopen jaren hebben mogen ontvangen. We hopen en bidden dat er vrede mag komen en de vluchtelingen weer naar hun huizen terug kunnen keren.
Sinds april 2022 is de weggeefwinkel geopend geweest.
We hebben velen van u mogen helpen met kleding, verzorgingsproducten en speelgoed en hebben dat met heel veel liefde gedaan.
Bovenal hebben we u de afgelopen tijd ook mogen leren kennen, hebben we elkaar gesproken van hart tot hart en zijn er vriendschappen ontstaan. Daar zijn wij heel blij mee.
Omdat iedereen nu leefgeld ontvangt en veel mensen onder u aan het werk zijn gegaan hebben we het besluit genomen dat de winkel na 9 maanden gaat sluiten.
Zaterdag 17 december 2022 was de laatste dag dat de winkel geopend was.
We willen benadrukken dat u ook na deze tijd, wanneer dat nodig is, bij ons terecht kunt. We willen u graag wijzen op onze Facebookpagina
Uiteraard gaan we u missen en hopen we velen van u nog tegen te komen in het Westland. We wensen u al het goede toe, samen met de mensen die u dierbaar zijn 💙💛❤️
